forwardservice

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Become your customers' favorite company

Service is a key part of business. Always! Service is not just the icing on the cake that goes on top during good times. Service is also not a nice-to-have that one only puts on when they have no other ideas. No. Service is the difference between the success and the failure of a company. It is service that creates a long-term and resilient customer relationship. With excellent service, you move forward and leave your competitors behind – you become your customers’ favorite company.

Almost all companies are under enormous pressure to change in order to remain viable. At the same time, employees and middle management are growing tired of the incessant admonitions, announcements, and promises “from above”.

We counteract this mood with a strong “Let’s go!” impulse that inspires employees and managers alike. With consultation suitable at every level, continuous support, and a wide variety of proven tools, we focus on exactly where the problem is and show managers and employees concrete solutions. Turning fear into confidence. From dejection we instill motivation. Instead of self-absorption, we build true customer love. We transform the must into a want and show that all employees can achieve this. And all our solutions are measurable and sustainable. Become your customers’ favorite company and leave the competition behind.

Service with heart and mind

Most companies have a strong focus on profit maximization and internal processes. That’s good and right. However, they must not lose sight of the customer-related processes and the look and feel of these interactions. This is exactly where forwardservice provides support. We look at service through the customer’s eyes and see what can be improved. And together with the companies we support, we design improvements and anchor a continuous service attitude in all essential processes. In this way, service creates value for employees, customers, and companies alike.

It's worth it!

After all, service is a real economic factor that tips the scales between success and failure. Therefore, all of our activities, tools, training courses, and concepts contribute to enabling an organization to adopt a profitable service attitude from within. We make service measurable and customer enthusiasm tangible in the interplay between digitization and “Menschmomenten®”, or human moments. Our consulting agency forwardservice is at your side from the first impulse to the strategy development, to the implementation and quality measurement. Effective and actionable.

At your wish – we are there for you.

At your wish – we are there for you.

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Werden Sie zur Lieblingscompany Ihrer Kunden

Service gehört zum Business. Immer! Service ist nicht das Sahnehäubchen, das es in guten Zeiten obendrauf gibt. Service ist auch kein Nice to have, mit dem man sich schmückt, wenn man sonst keine Ideen mehr hat. Nein. Service macht den Unterschied zwischen Erfolg und Misserfolg eines Unternehmens. Meist ist es der Service, der eine langfristige und belastbare Kundenbeziehung herstellt. Mit hervorragendem Service lassen Sie Ihre Wettbewerber hinter sich und avancieren zur Lieblingscompany Ihrer Kunden.

Fast alle Unternehmen stehen unter enormem Veränderungsdruck, um zukunftsfähig zu bleiben. Gleichzeitig breitet sich bei Mitarbeitenden und mittlerem Management Müdigkeit aus angesichts der unaufhörlichen Ermahnungen, Ankündigungen und Versprechungen „von oben“.

Wir setzen dieser Stimmung ein „Auf geht’s!“ entgegen. Mit Beratung auf Augenhöhe, kontinuierlicher Begleitung und geeigneten Tools richten wir den Fokus genau dorthin, wo es hakt und zeigen Führungskräften und Mitarbeitenden konkrete Lösungen auf. Machen aus Angst Zuversicht. Aus Ablehnung Motivation. Aus einem Mit sich selbst beschäftigt Sein wahre Kundenliebe. Wir verwandeln das Müssen in ein Wollen und Können aller Mitarbeitenden. Nachhaltig und messbar. Werden Sie zur Lieblingscompany Ihrer Kunden und lassen den Wettbewerb hinter sich.

Service mit Herz und Verstand

Die meisten Unternehmen fokussieren sich stark auf Gewinnmaximierung und interne Prozesse. Das ist gut und richtig. Nur dürfen sie dabei die Prozesse rund um den Kunden und das Look & Feel in der Interaktion nicht aus den Augen verlieren. Genau hier unterstützt forwardservice . Wir setzen die Kundenbrille auf und sagen, was besser werden kann. Und noch mehr. Wir setzen gemeinsam mit den Unternehmen die Verbesserungen auf und verankern eine durchgehende Service-Haltung in allen wesentlichen Prozessen. Damit schafft Service Wert für Mitarbeitende, Kunden und Unternehmen.

Es lohnt sich!

Denn Service ist ein knallharter Wirtschaftsfaktor. Er ist das Zünglein an der Waage zwischen Erfolg oder Misserfolg. Daher zahlen all unsere Aktivitäten, Tools, Trainings und Konzepte darauf ein, eine Organisation von innen heraus zu einer gewinnbringenden Service Haltung zu befähigen. Wir machen Service messbar und Kundenbegeisterung im Zusammenspiel von Digitalisierung und „Menschmomenten®“ fühlbar. Vom Impuls über die Strategieentwicklung bis hin zur Umsetzung und Qualitätsmessung steht unsere Beratungsagentur forwardservice an Ihrer Seite. Wirksam und umsetzungsstark.

Wenn Sie wollen, sind wir für Sie da!

Wenn Sie wollen,
sind wir für Sie da!